Ogłoszenie nr 568552-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

Gmina Postomino: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Budowa stołowki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu oraz żłobek dla Gminy Postomino
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Na realizację w/w zadania Gmina Postomino otrzymała dofinansowanie: 1) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr wniosku RPZP.06.06.00-32-K020/19, 2) ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” realizowanym w roku 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, krajowy numer identyfikacyjny 77097989000000, ul. Postomino  30 , 76-113  Postomino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 810 85 93, e-mail zp@postomino.pl, faks 0-59 810 85 84.
Adres strony internetowej (URL): www.postomino.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.postomino.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pokój nr 19 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Budowa stołowki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu oraz żłobek dla Gminy Postomino
Numer referencyjny: ZP.271.33.2020.SS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do budynku (części żłobkowej) przy Szkole Podstawowej w miejscowości Jarosławiec w ramach realizacji zadań inwestycyjnych pn. „Budowa stołówki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu” oraz pn. „Żłobek dla Gminy Postomino”. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do budynku Szkoły Podstawowej w Jarosławcu. 3.2. Na realizację w/w zadania Gmina Postomino otrzymała dofinansowanie: 1) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr wniosku RPZP.06.06.00-32-K020/19, 2) ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” realizowanym w roku 2020. 3.3. Dostawy realizowane będą do budynku Szkoły Podstawowej w Jarosławcu, ul. Bałtycka 65B, 76-107 Jarosławiec. 3.4. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wydruku ze strony internetowej, potwierdzającego, że oferowany w komputerach procesor w teście wydajności PassMark - CPU Mark osiąga wynik co najmniej 6100 punktów - wg wyników na stronie http://www.cpubenchmark.net/. W/w wydruk ma być wykonany w dniach od wszczęcia postępowania, tj. od 30 lipca do dnia złożenia oferty. 3.5. W ramach otrzymanego dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr RPZP.06.06.00-32-K020/19 realizowane jest zamówienie na następujące artykuły: l.p. Przedmiot zamówienia, zdęcie poglądowe ilość 1 laptop z oprogramowaniem 1/ Komputer przenośny typu notebook 1. Zastosowanie biznesowe 2. Rozmiar ekranu 15,6" o rozdzielczości FullHD (1920 x 1080 px), powłoka matrycy matowa Procesor klasy x86. Procesor musi osiągać w teście wydajności PassMark – CPU Mark wynik co najmniej 6100 punktów wg wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony. 3. Pamięć operacyjna RAM - Min. 8GB z możliwością rozbudowy do min 32GB 4. Pamięć masowa - Pojemność dysku nie mniejsza niż 500 GB, typ dysku: SSD (półprzewodnikowy) 5. karta graficzna zintegrowana 6. łączność - karta sieciowa przewodowa 1Gbps, karta sieciowa bezprzewodowa Wifi zgodna ze standardem IEEE 802.11ac, Bluetooth 7. Czas pracy komputera minimalnie 12 godzin. Zasilacz dedykowany do oferowanego laptopa (dla zasilania AC 220-240 V) 8. Waga komputera wraz z zainstalowaną baterią nie może przekroczyć 2,1 kg 9. Multimedia i złącza – Zintegrowana karta dźwiękowa oraz wbudowane głośniki stereo i mikrofon Klawiatura z modułem numerycznym (tzw. klawiatura numeryczna) Touchpad z obsługą gestów Czytnik kart pamięci SD Wymagane są minimum 4 porty USB (w tym min. 2 porty USB 3.0 oraz jeden port typu USB-C) Wyjście HDMI 10. Wyjście słuchawkowe Wymaga się aby komputer był wyposażony: - w czytnik linii papilarnych, - gniazdo umożliwiające podłączenie linki zabezpieczającej przed kradzieżą - sprzętowy moduł szyfrujący TPM 2/ Preinstalowany system operacyjny 1. Licencja na zaoferowany system operacyjny musi być w pełni zgodna z warunkami licencjonowania producenta oprogramowania. 2. Interfejsy użytkownika dostępne w kilku językach do wyboru – minimum w polskim i angielskim, 3. Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem „uczenia się” głosu użytkownika. 4. Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne – wymagane podanie nazwy strony serwera www. 5. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego, 6. Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego, 7. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6; 8. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami, 9. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe, 10. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim, 11. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi), 12. Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer, 13. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe – przez politykę Zamawiający rozumie zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji, 14. Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji, 15. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe, 16. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. 17. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych, 18. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi. 19. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących); 20. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny; 21. Mechanizmy logowania w oparciu o: a. Login i hasło, b. Karty z certyfikatami (smartcard), c. Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), 22. Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu, 23. Wsparcie dla algorytmów Suite B (RFC 4869), 23. Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange dla warstwy transportowej IPsec, 24. Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk; 25. Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środo-wiskach, 26. Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń, 27. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem, 28. Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową, 29. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe, 30. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe 31. Udostępnianie modemu, 32. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej, 33. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci, 34. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.), 35. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu), 36. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych, 37. Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika, 38. Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych 39. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych. 40. Możliwość nieodpłatnego instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu. 3/ Pakiet biurowy edukacyjny, jednostanowiskowy Oferowany pakiet biurowy musi spełniać minimalnie poniższe wymagania: 1. w polskiej wersji językowej zawierający edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji oraz aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu (dostarczenie produktów pochodzących od różnych producentów nie będzie uznane za ofertę zintegrowanego pakietu), 2. całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów, interfejsu użytkownika i podręcznej pomocy technicznej, 3. prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, 4. w skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), 5. wydruk musi wyglądać identycznie bez konieczności dodatkowej jego edycji, wszystkie funkcje oraz makra muszą działać poprawnie a ich wynik musi być identyczny jak w przypadku MS Office 2016 PL bez konieczności dodatkowej edycji dokumentu, 6. pełna wersja produktu, oprogramowanie nie może posiadać ograniczeń czasowych oraz funkcjonalnych (bezterminowa licencja na użytkowanie), 7. oprogramowanie powinno być w wersji oficjalnej, niedopuszczalne jest dostarczenie w wersji typu alpha, beta, Community Preview (CP) lub innej, która zabrania używania oprogramowania przez urząd administracji publicznej, 8. licencja – bezterminowa, musi umożliwiać bezpłatną aktualizację produktu w całym okresie wsparcia technicznego i pozostawania w ofercie rynkowej, 9. z licencją wieczystą (przypisana do jednego urządzenia nazywanego licencjonowanym urządzeniem) pozwalającą na: a) dodatkową instalację jednej kopii pakietu na urządzeniu przenośnym przeznaczoną do użytku przez jednego głównego użytkownika licencjonowanego urządzenia, b) instalację pakietu z jednakowym kluczem licencyjnym dla wszystkich licencjonowanych urządzeń, c) instalację wcześniejszych wersji oprogramowania i korzystania z nich na licencjonowanym urządzeniu, d) zmianę licencjonowanego urządzenia na inne (licencja nie jest przypisane na stałe do jedynego, konkretnego urządzenia). 10. Edytor tekstów musi umożliwiać: a) edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, b) wstawianie oraz formatowanie tabel c) wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d) wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e) automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f) automatyczne tworzenie spisów treści g) formatowanie nagłówków i stopek stron h) sprawdzanie pisowni w języku polskim i) śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k) określenie układu strony (pionowa/pozioma) l) wydruk dokumentów m) automatyczne wypisywanie hyperlinków n) wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną o) pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013, 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu p) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji q) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem r) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa s) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 11. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a) tworzenie raportów tabelarycznych b) tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych c) tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu d) tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) e) tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych f) wyszukiwanie i zamianę danych g) wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego h) nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie i) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności j) formatowanie czasu, daty i wartości finansowych zgodnie z polskim formatem k) zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. l) zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, 2010, 2013, 2016 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń m) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 12. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a) przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, b) drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek c) zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. d) nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji e) opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera f) umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo g) umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego h) odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym i) możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów j) prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera k) pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013, 2016. 13. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: a) pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, b) filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców c) tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną d) automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule e) tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy f) oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia g) zarządzanie kalendarzem h) udostępnianie kalendarza innym użytkownikom i) przeglądanie kalendarza innych użytkowników j) zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach k) zarządzanie listą zadań l) zlecanie zadań innym użytkownikom m) zarządzanie listą kontaktów n) udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom o) przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników p) możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników 14. Wymaga się, aby wersja instalacyjna pakietu została dostarczona na nośniku zewnętrznym lub w postaci pliku do pobrania z Internetu z autoryzowanej witryny (plik obrazu lub wersja instalacyjna). W przypadku zaoferowania pakietu, dla którego Producent dostarcza autoryzowaną witrynę umożliwiającą pobranie klucza licencyjnego, obrazów, szczegółowej informacji o licencji (po zalogowaniu na konto powiązane np. z adresem e-mail) Zamawiający przekaże wykonawcy adres e-mail do jakiego licencja ma być przypisana (niedopuszczalne jest przypisanie licencji na inne konto niż wskazane przez Zamawiającego). 2 szt. 3.6. W ramach uzyskanego dofinansowania ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” w 2020 r. realizowane jest zamówienie na następujące artykuły: l.p. Przedmiot zamówienia, opis ilość 1 urządzenie wielofunkcyjne urządzenie wielofunkcyjne – drukarka, kopiarka, skaner, fax; złącze USB typ B i RJ-45, komunikacja WI-FI, maksymalny format papieru A3, komplet tuszy w zestawie, technologia druku atramentowa, druk w kolorze, skaner w kolorze, przewód zasilający, rozdzielczość drukowania 1200x4800, rozdzielczość skanowania optyczna 1200x 2400, szybkość druku mono 32stron/min, kolor 20stron/min, automatyczny druk dwustronny, kolorowy dotykowy wyświetlacz 1 szt. 2 zestaw komputerowy z oprogramowaniem (w tym urządzenie wielofunkcyjne) 1/ Komputer przenośny typu notebook 1. Zastosowanie biznesowe 2. Rozmiar ekranu 15,6" o rozdzielczości FullHD (1920 x 1080 px), powłoka matrycy matowa Procesor klasy x86. Procesor musi osiągać w teście wydajności PassMark – CPU Mark wynik co najmniej 6100 punktów wg wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony. 3. Pamięć operacyjna RAM - Min. 8GB z możliwością rozbudowy do min 32GB 4. Pamięć masowa - Pojemność dysku nie mniejsza niż 500 GB, typ dysku: SSD (półprzewodnikowy) 5. karta graficzna zintegrowana 6. łączność - karta sieciowa przewodowa 1Gbps, karta sieciowa bezprzewodowa Wifi zgodna ze standardem IEEE 802.11ac, Bluetooth 7. Czas pracy komputera minimalnie 12 godzin. Zasilacz dedykowany do oferowanego laptopa (dla zasilania AC 220-240 V) 8. Waga komputera wraz z zainstalowaną baterią nie może przekroczyć 2,1 kg 9. Multimedia i złącza – Zintegrowana karta dźwiękowa oraz wbudowane głośniki stereo i mikrofon Klawiatura z modułem numerycznym (tzw. klawiatura numeryczna) Touchpad z obsługą gestów Czytnik kart pamięci SD Wymagane są minimum 4 porty USB (w tym min. 2 porty USB 3.0 oraz jeden port typu USB-C) Wyjście HDMI Wyjście słuchawkowe 10. Wymaga się aby komputer był wyposażony: - w czytnik linii papilarnych, - gniazdo umożliwiające podłączenie linki zabezpieczającej przed kradzieżą - sprzętowy moduł szyfrujący TPM 2/ Preinstalowany system operacyjny 1. Licencja na zaoferowany system operacyjny musi być w pełni zgodna z warunkami licencjonowania producenta oprogramowania. 2. Interfejsy użytkownika dostępne w kilku językach do wyboru – minimum w polskim i angielskim, 3. Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem „uczenia się” głosu użytkownika. 4. Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne – wymagane podanie nazwy strony serwera www. 5. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Za-mawiającego, 6. Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego, 7. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6; 8. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami, 9. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe, 10. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim, 11. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi), 12. Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer, 13. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe – przez politykę Zamawiający rozumie zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji, 14. Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji, 15. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe, 16. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. 17. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych, 18. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi. 19. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących); 20. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny; 21. Mechanizmy logowania w oparciu o: a. Login i hasło, b. Karty z certyfikatami (smartcard), c. Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), 22. Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu, 23. Wsparcie dla algorytmów Suite B (RFC 4869), 23. Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange dla warstwy transportowej IPsec, 24. Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk; 25. Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach, 26. Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń, 27. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem, 28. Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową, 29. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe, 30. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe 31. Udostępnianie modemu, 32. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej, 33. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci, 34. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.), 35. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu), 36. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych, 37. Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika, 38. Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych 39. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych. 40. Możliwość nieodpłatnego instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu. 3/ Pakiet biurowy jednostanowiskowy, edukacyjny Oferowany pakiet biurowy musi spełniać minimalnie poniższe wymagania: 1. w polskiej wersji językowej zawierający edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji oraz aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu (dostarczenie produktów pochodzących od różnych producentów nie będzie uznane za ofertę zintegrowanego pakietu), 2. całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów, interfejsu użytkownika i podręcznej pomocy technicznej, 3. prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, 4. w skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), 5. wydruk musi wyglądać identycznie bez konieczności dodatkowej jego edycji, wszystkie funkcje oraz makra muszą działać poprawnie a ich wynik musi być identyczny jak w przypadku MS Office 2016 PL bez konieczności dodatkowej edycji dokumentu, 6. pełna wersja produktu, oprogramowanie nie może posiadać ograniczeń czasowych oraz funkcjonalnych (bezterminowa licencja na użytkowanie), 7. oprogramowanie powinno być w wersji oficjalnej, niedopuszczalne jest dostarczenie w wersji typu alpha, beta, Community Preview (CP) lub innej, która zabrania używania oprogramowania przez urząd administracji publicznej, 8. licencja – bezterminowa, musi umożliwiać bezpłatną aktualizację produktu w całym okresie wsparcia technicznego i pozostawania w ofercie rynkowej, 9. z licencją wieczystą (przypisana do jednego urządzenia nazywanego licencjonowanym urządzeniem) pozwalającą na: a) dodatkową instalację jednej kopii pakietu na urządzeniu przenośnym przeznaczoną do użytku przez jednego głównego użytkownika licencjonowanego urządzenia, b) instalację pakietu z jednakowym kluczem licencyjnym dla wszystkich licencjonowanych urządzeń, c) instalację wcześniejszych wersji oprogramowania i korzystania z nich na licencjonowanym urządzeniu, d) zmianę licencjonowanego urządzenia na inne (licencja nie jest przypisane na stałe do jedynego, konkretnego urządzenia). 10. Edytor tekstów musi umożliwiać: a) edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty b) wstawianie oraz formatowanie tabel c) wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d) wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e) automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f) automatyczne tworzenie spisów treści g) formatowanie nagłówków i stopek stron h) sprawdzanie pisowni w języku polskim i) śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k) określenie układu strony (pionowa/pozioma) l) wydruk dokumentów m) automatyczne wypisywanie hyperlinków n) wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną o) pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013, 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu p) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji q) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem r) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa s) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 11. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a) tworzenie raportów tabelarycznych b) tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych c) tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu d) tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice ) e) tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych f) wyszukiwanie i zamianę danych g) wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego h) nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie i) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności j) formatowanie czasu, daty i wartości finansowych zgodnie z polskim formatem k) zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. l) zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, 2010, 2013, 2016 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń m) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 12. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a) przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego b) drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek c) zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. d) nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji e) opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera f) umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo g) umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego h) odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym i) możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów j) prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera k) pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013, 2016. 13. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: a) pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego b) filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców c) tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną d) automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule e) tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy f) oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia g) zarządzanie kalendarzem h) udostępnianie kalendarza innym użytkownikom i) przeglądanie kalendarza innych użytkowników j) zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach k) zarządzanie listą zadań l) zlecanie zadań innym użytkownikom m) zarządzanie listą kontaktów n) udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom o) przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników p) możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników 14. Wymaga się, aby wersja instalacyjna pakietu została dostarczona na nośniku zewnętrznym lub w postaci pliku do pobrania z Internetu z autoryzowanej witryny (plik obrazu lub wersja instalacyjna). W przypadku zaoferowania pakietu, dla którego Producent dostarcza autoryzowaną witrynę umożliwiającą pobranie klucza licencyjnego, obrazów, szczegółowej informacji o licencji (po zalogowaniu na konto powiązane np. z adresem e-mail) Zamawiający przekaże wykonawcy adres e-mail do jakiego licencja ma być przypisana (niedopuszczalne jest przypisanie licencji na inne konto niż wskazane przez Zamawiającego). 4/ urządzenie wielofunkcyjne – drukarka, kopiarka, skaner, złącze USB typ B, komunikacja WI-FI, maksymalny format papieru A4, komplet tuszy w zestawie, technologia druku atramentowa, druk w kolorze, skaner w kolorze, przewód zasilający, rozdzielczość drukowania 1200x2400, rozdzielczość skanowania optyczna 1200x2400, szybkość druku mono 22stron/min, kolor 10stron/min 2 zestawy 3 Program do ewidencji wejść i wyjść – opłata jednorazowa Zestaw do ewidencji i rozliczania czasu pobytu dzieci w żłobku: 1/ ścienny rejestrator czasu pobytu dziecka w żłobku wraz z zasilaczem PoE – kolor jasnoszary/kremowy, wbudowany czytnik kart zbliżeniowych, kolorowy panel dotykowy, PoE, automatyczne przejście z trybu wejście na wyjście, połączenie z komputerem administratora poprzez sieć Ethernet lub kabel sieciowy UTP 2/ licencjonowane oprogramowanie, bezabonamentowe, do rozliczania czasu pobytu dzieci w żłobku, program umożliwia definiowanie raportów takich jak: miesięczne raporty wraz z rozliczeniem finansowym dla dziecka, grupy, całego żłobka; dzienne raporty obecności dzieci w żłobku, raporty obecności dzieci zapisanych na posiłki, możliwość naliczenia opłat za wyżywienie, na ekranie widoczna aktualna lista dzieci obecnych 3/ identyfikatory 32szt – w postaci kart plastikowych białych 4/ wsparcie techniczne przez internet i telefon oraz możliwość upgrade oprogramowania przez okres jednego roku 1 szt. 4 Program do organizacji wyżywienia w żłobku – opłata jednorazowa Bezabonamentowy program żywieniowy wspomagający tworzenie jadłospisów, kaloryczności, wartości odżywczych w ułożonym jadłospisie oraz ułatwiający ocenę zbiorowego żywienia zgodnie z wymaganiami Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Program wyposażony w aktualną Bazę Danych Instytutu Żywności i Żywienia. 1 szt. 5 Urządzenie wielofunkcyjne Urządzenie wielofunkcyjne do małego biura, drukowanie, skanowanie, kserowanie, faksowanie, format A4, technologia laserowa, druk tylko monochromatyczny, rozdzielczość drukowania, kopiowania i skanowania min. 600 x 600 dpi, szybkość druku i kopii A4 nie mniejsza niż 22 str./min, obsługa systemu Android oraz iOS, skanowanie w kolorze do plików JPEG, TIFF, PDF, wyświetlacz funkcji i opcji, możliwość druku na kopertach, automatyczny jednostronny podajnik dokumentów, zgodność z systemami operacyjnymi Windows 10 (64bit) i Mac OS X, wbudowana karta sieciowa 10/100 Mbit/s USB 2.0, przewód USB 2.0 A-B o długości 2m, toner o pełnej wydajności 1 szt. 3.7. W ramach środków własnych realizowane jest zamówienie na następujące artykuły: l.p. Przedmiot zamówienia, opis ilość 1 zestaw komputerowy z oprogramowaniem (w tym urządzenie wielofunkcyjne) 1/ Komputer przenośny typu notebook 1. Zastosowanie biznesowe 2. Rozmiar ekranu 15,6" o rozdzielczości FullHD (1920 x 1080 px), powłoka matrycy matowa Procesor klasy x86. Procesor musi osiągać w teście wydajności PassMark – CPU Mark wynik co najmniej 6100 punktów wg wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony. 3. Pamięć operacyjna RAM - Min. 8GB z możliwością rozbudowy do min 32GB 4. Pamięć masowa - Pojemność dysku nie mniejsza niż 500 GB, typ dysku: SSD (półprzewodnikowy) 5. karta graficzna zintegrowana 6. łączność - karta sieciowa przewodowa 1Gbps, karta sieciowa bezprzewodowa Wifi zgodna ze standardem IEEE 802.11ac, Bluetooth 7. Czas pracy komputera minimalnie 12 godzin. Zasilacz dedykowany do oferowanego laptopa (dla zasilania AC 220-240 V) 8. Waga komputera wraz z zainstalowaną baterią nie może przekroczyć 2,1 kg 9. Multimedia i złącza – Zintegrowana karta dźwiękowa oraz wbudowane głośniki stereo i mikrofon Klawiatura z modułem numerycznym (tzw. klawiatura numeryczna) Touchpad z obsługą gestów Czytnik kart pamięci SD Wymagane są minimum 4 porty USB (w tym min. 2 porty USB 3.0 oraz jeden port typu USB-C) Wyjście HDMI Wyjście słuchawkowe 10. Wymaga się aby komputer był wyposażony: - w czytnik linii papilarnych, - gniazdo umożliwiające podłączenie linki zabezpieczającej przed kradzieżą - sprzętowy moduł szyfrujący TPM 2/ Preinstalowany system operacyjny 1. Licencja na zaoferowany system operacyjny musi być w pełni zgodna z warunkami licencjonowania producenta oprogramowania. 2. Interfejsy użytkownika dostępne w kilku językach do wyboru – minimum w polskim i angielskim, 3. Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem „uczenia się” głosu użytkownika. 4. Możliwość dokonywania bezpłatnych aktualizacji i poprawek w ramach wersji systemu operacyjnego poprzez Internet, mechanizmem udostępnianym przez producenta systemu z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz mechanizmem sprawdzającym, które z poprawek są potrzebne – wymagane podanie nazwy strony serwera www. 5. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Za-mawiającego, 6. Dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego, 7. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6; 8. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami, 9. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe, 10. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim, 11. Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi), 12. Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer, 13. Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki grupowe – przez politykę Zamawiający rozumie zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji, 14. Rozbudowane, definiowalne polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji, 15. Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, zgodnie z określonymi uprawnieniami poprzez polityki grupowe, 16. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. 17. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych, 18. Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi. 19. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących); 20. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny; 21. Mechanizmy logowania w oparciu o: a. Login i hasło, b. Karty z certyfikatami (smartcard), c. Wirtualne karty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), 22. Wsparcie do uwierzytelnienia urządzenia na bazie certyfikatu, 23. Wsparcie dla algorytmów Suite B (RFC 4869), 23. Wsparcie wbudowanej zapory ogniowej dla Internet Key Exchange dla warstwy transportowej IPsec, 24. Wbudowane narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk; 25. Wsparcie dla środowisk Java i .NET Framework 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach, 26. Wsparcie dla JScript i VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń, 27. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem, 28. Rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. Obraz systemu służyć ma do automatycznego upowszechnienia systemu operacyjnego inicjowanego i wykonywanego w całości poprzez sieć komputerową, 29. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe, 30. Zarządzanie kontami użytkowników sieci oraz urządzeniami sieciowymi tj. drukarki, modemy, woluminy dyskowe, usługi katalogowe 31. Udostępnianie modemu, 32. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej, 33. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci, 34. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.), 35. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu), 36. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor, umożliwiający, zgodnie z uprawnieniami licencyjnymi, uruchomienie do 4 maszyn wirtualnych, 37. Mechanizm szyfrowania dysków wewnętrznych i zewnętrznych z możliwością szyfrowania ograniczonego do danych użytkownika, 38. Wbudowane w system narzędzie do szyfrowania dysków przenośnych, z możliwością centralnego zarządzania poprzez polityki grupowe, pozwalające na wymuszenie szyfrowania dysków przenośnych 39. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania partycji w usługach katalogowych. 40. Możliwość nieodpłatnego instalowania dodatkowych języków interfejsu systemu operacyjnego oraz możliwość zmiany języka bez konieczności reinstalacji systemu. 3/ Pakiet biurowy jednostanowiskowy, edukacyjny Oferowany pakiet biurowy musi spełniać minimalnie poniższe wymagania: 1. w polskiej wersji językowej zawierający edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji oraz aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu (dostarczenie produktów pochodzących od różnych producentów nie będzie uznane za ofertę zintegrowanego pakietu), 2. całkowicie zlokalizowany w języku polskim system komunikatów, interfejsu użytkownika i podręcznej pomocy technicznej, 3. prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, 4. w skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy), 5. wydruk musi wyglądać identycznie bez konieczności dodatkowej jego edycji, wszystkie funkcje oraz makra muszą działać poprawnie a ich wynik musi być identyczny jak w przypadku MS Office 2016 PL bez konieczności dodatkowej edycji dokumentu, 6. pełna wersja produktu, oprogramowanie nie może posiadać ograniczeń czasowych oraz funkcjonalnych (bezterminowa licencja na użytkowanie), 7. oprogramowanie powinno być w wersji oficjalnej, niedopuszczalne jest dostarczenie w wersji typu alpha, beta, Community Preview (CP) lub innej, która zabrania używania oprogramowania przez urząd administracji publicznej, 8. licencja – bezterminowa, musi umożliwiać bezpłatną aktualizację produktu w całym okresie wsparcia technicznego i pozostawania w ofercie rynkowej, 9. z licencją wieczystą (przypisana do jednego urządzenia nazywanego licencjonowanym urządzeniem) pozwalającą na: a) dodatkową instalację jednej kopii pakietu na urządzeniu przenośnym przeznaczoną do użytku przez jednego głównego użytkownika licencjonowanego urządzenia, b) instalację pakietu z jednakowym kluczem licencyjnym dla wszystkich licencjonowanych urządzeń, c) instalację wcześniejszych wersji oprogramowania i korzystania z nich na licencjonowanym urządzeniu, d) zmianę licencjonowanego urządzenia na inne (licencja nie jest przypisane na stałe do jedynego, konkretnego urządzenia). 10. Edytor tekstów musi umożliwiać: a) edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty b) wstawianie oraz formatowanie tabel c) wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d) wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e) automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f) automatyczne tworzenie spisów treści g) formatowanie nagłówków i stopek stron h) sprawdzanie pisowni w języku polskim i) śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k) określenie układu strony (pionowa/pozioma) l) wydruk dokumentów m) automatyczne wypisywanie hyperlinków n) wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną o) pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013, 2016 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu p) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji q) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem r) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa s) wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 11. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a) tworzenie raportów tabelarycznych b) tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych c) tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu d) tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice ) e) tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych f) wyszukiwanie i zamianę danych g) wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego h) nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie i) nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności j) formatowanie czasu, daty i wartości finansowych zgodnie z polskim formatem k) zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. l) zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, 2010, 2013, 2016 z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń m) zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 12. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a) przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego b) drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek c) zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. d) nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji e) opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera f) umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo g) umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego h) odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym i) możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów j) prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera k) pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013, 2016. 13. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać: a) pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego b) filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców c) tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną d) automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule e) tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy f) oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia g) zarządzanie kalendarzem h) udostępnianie kalendarza innym użytkownikom i) przeglądanie kalendarza innych użytkowników j) zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach k) zarządzanie listą zadań l) zlecanie zadań innym użytkownikom m) zarządzanie listą kontaktów n) udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom o) przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników p) możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników 14. Wymaga się, aby wersja instalacyjna pakietu została dostarczona na nośniku zewnętrznym lub w postaci pliku do pobrania z Internetu z autoryzowanej witryny (plik obrazu lub wersja instalacyjna). W przypadku zaoferowania pakietu, dla którego Producent dostarcza autoryzowaną witrynę umożliwiającą pobranie klucza licencyjnego, obrazów, szczegółowej informacji o licencji (po zalogowaniu na konto powiązane np. z adresem e-mail) Zamawiający przekaże wykonawcy adres e-mail do jakiego licencja ma być przypisana (niedopuszczalne jest przypisanie licencji na inne konto niż wskazane przez Zamawiającego). 4/ urządzenie wielofunkcyjne – drukarka, kopiarka, skaner, złącze USB typ B, komunikacja WI-FI, maksymalny format papieru A4, komplet tuszy w zestawie, technologia druku atramentowa, druk w kolorze, skaner w kolorze, przewód zasilający, rozdzielczość drukowania 1200x2400, rozdzielczość skanowania optyczna 1200x2400, szybkość druku mono 22stron/min, kolor 10stron/min 3 zestawy 3.8. Z uwagi na realizację zamówienia w ramach dwóch projektów oraz ze środków własnych, rozliczenie zamówienia nastąpi na podstawie trzech faktur z podziałem według w/w zestawienia. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji w języku polskim. 3.10. Kody CPV: 30213100-6 komputery przenośne. 3.11. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.12. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-26
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-08-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
11.6. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1: 11.6.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 12.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 12.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
11.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wydruku ze strony internetowej, potwierdzającego, że oferowany w komputerach procesor w teście wydajności PassMark - CPU Mark osiąga wynik co najmniej 6100 punktów - wg wyników na stronie http://www.cpubenchmark.net/. W/w wydruk ma być wykonany w dniach od wszczęcia postępowania, tj. od 30 lipca do dnia złożenia oferty.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy, 6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy, 7) wydruku ze strony internetowej, potwierdzającego, że oferowany w komputerach procesor w teście wydajności PassMark - CPU Mark osiąga wynik co najmniej 6100 punktów - wg wyników na stronie http://www.cpubenchmark.net/. W/w wydruk ma być wykonany w dniach od wszczęcia postępowania, tj. od 30 lipca do dnia złożenia oferty. 5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja komputerów przenośnych40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH